مصاحبه آرشیو خبر ها
روزی 10 دقیقه به بارسا فکر می کنم / پیرلو ؟ باید احمق باشم که او را نخواهم !

روزی 10 دقیقه به بارسا فکر می کنم / پیرلو ؟ باید احمق باشم که او را نخواهم !

ماسیمیلیانو آلگری فاصله چندانی با سه گانه ندارد و یوونتوس که در این فصل توانست کوپا ایتالیا و اسکودتو را مال ِ خود کند حالا این شانس را خواهد داشت که در فینال برابر بارسلونا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بجنگد .
سرمربی موفق بیانکونری در فاصله چند روز مانده به بازی با بارسا در برلین در مورد فصل موفقیت آمیز یوونتوس و جدال پایانی لیگ قهرمانان گفت :

آمدن به یوونتوس در ابتدای فصل ؟

" تصور من این است که در زندگی هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد پس چالش هایی که سخت و یا غیر قابل انجام باشد را دوست دارم. یووه 3 سال موفق با کونته داشت و با دانستن ِ این موضوع و اینکه این تیم می تواند کارهای بزرگ تر و بیشتری هم انجام دهد وارد یوونتوس شدم "

3 بازیکن اصلی تیم شما ; بوفون موراتا و توز ..

" موراتا از رئال آمد و حالا در حال تبدیل شدن به بازیکن بزرگی است ، همچنین توز به سطح بالایی از نظر فنی رسیده است ولی چیزی که بیش تر از همه من را تحت تاثیر قرار می دهد شخصیت فوق العاده او است و بوفون نیز بازیکن غیر قابل توصیفی است، البته ما باید درباره ی تمام بازیکن ها صحبت کنیم و نه فقط این سه "


بازی های کلیدی در طول فصل ؟

" بازی با ناپولی ، فیورنتینا در فلورانس و همچنین دورتموند "

در ژانویه بحث در مورد آمدن کاسانو بود ..

" در آن زمان بحث رفتن ِ جووینکو جدی تر شده بود و ما هم بدنبال بازیکن جایگزین برای او بودیم که برای تیم مفید باید . این درست است و ما در آن زمان به جذب او فکر می کردیم "

فینال لیگ قهرمانان اروپا ؟

" زمان برای این بازی دارم و ترجیح می دهم که کم کم به این بازی نزدیک شویم . روزی 10 دقیقه به بازی با بارسا فکر می کنم زیرا فکر می کنم که آمادگی برای این بازی کار زیاد سختی نیست "

" البته این درست است که بارسلونا با تیم های دیگر تفاوت دارد . مثلا با بازگشت اینیستا قدرت مالکیت توپ آن ها هم بیشتر شده است . و البته مثلث هجومی و معروف آن ها متشکل از مسی ، سوارز و نیمار که باعث تمایز بارسلونا نسبت به سایر تیم ها شده است "

" ما با تمام قوا برای مبارزه با بارسلونا می رویم و فکر می کنم که شانس برابری با این تیم برای قهرمانی داریم. شاید تا پیش از این هم یوونتوس از نظر برخی در مواجه با تیم های دیگر کم شانس تر بود اما ما ثابت کردیم که بدنبال تحقق رویا هستیم "

میلان ..

" ابتدا باید بگویم که من 3 سال و نیم عالی را در این تیم داشتم و بسیار خوشحالم که در این باشگاه فعالیت کردم . میلان و کالیاری بخش بزرگی از زندگی حرفه ای من را رقم زدند ، همه تیم ها از جمله ما باید منتظر بازگشت میلان باشیم زیرا پیش بینی می کنم که آن ها فصل آینده بطور جدی برای حضور در 3 تیم بالایی جدول تلاش کنند . پیروز شدن در DNA این باشگاه است ضمن اینکه آن ها برای بازگشت ِ پرقدرت نقل و انتقالات خوبی هم خواهند داشت "

به کارلتو میگویی که به میلان بازگردد ؟

" او به توصیه من نیازی ندارد، آنچلوتی سرمربی بزرگی است که افتخارات زیادی هم کسب کرده . من همچنین به اینزاگی بخاطر زحمت هایی که میکشد احترام خواهم گذاشت زیرا سرمربی ِ تیم بزرگ بودن به هیچ وجه آسان نیست "

" شما برای اینکه تیم بزرگی را رهبری کنید علاوه بر اینکه نیاز دارید از نظر فنی و تاکتیکی برتر باشید باید از نظر روانی و ذهنی هم آماده باشید و بدانید که چطور برابر فشارهای مختلف ایستادگی کنید "

آندره آ پیرلو و صحبت هایی در مورد رابطه بَد شما با او ؟

" از ابتدای جدایی او از میلان داستان های زیادی در مورد اینکه من پیرلو را نمی خواستم منتشر شد ، اما من باید احمق باشم که او را نخواهم ! همین اتفاق در مورد زلاتان و سیلوا هم رُخ داد . هرگز شکی در مورد توانایی های پیرلو نداشته و ندارم "

جشن قهرمانی یووه با شکست دادن ناپولی ..

" روزی فوق العاده که جشن قهرمانی در ایتالیا و کوپا را همراه خانواده هایمان جشن گرفتیم، هنوز کار ما تمام نشده و بدنبال پایانی خوب هستیم اما آن روز یادآور خاطرات شیرین و لذت بخش یک فصل برای ما بود .

دیبالا به تورین می آید ..

" او بازیکن جوانی است و باید هنوز پیشرفت کند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: